תנו לנו לחזור אליכם! מלאו פרטים או חייגו: 052-575-6619

    חייגו: 052-575-6619

    סילוקית סאניספליט

    מכירה והתקנה של משאבה סניטרית בצורה מקצועית ונכונה ע"י בעלי מקצוע

    הסאניספליט מכירה והתקנה מקצועית היא משאבה סניטרית המהווה פתרון פשוט ונוח למקומות בהם נדרשת התקנת שירותים נוספים לדירות, מקלטים או יחידות דיור נמוכות שבהם אי אפשר לנקז את השפכים בגלל הבדלי גבהים וחוסר שיפוע, המשאבה הסניטרית היא כלי ממשפחת המשאבות המותאמת לסילוק שפכים ביתיים.

    הסאני ספליט מותקנת בדירות או בתים בהם אי אפשר לנקז את השפכים. הסיבה הנפוצה ביותר לתקלה שכזו הם הבדלי גבהים בתוך המבנה כלומר מקרה בו השירותים במבנה נמוכים יותר מבור הביוב כמו במקרה של התקנת שירותים או מיכשור הצורך מים במקלטים או מרתפים.

    עיקרון הפעולה פשוט: בעת הורדת המים לאסלה, זורמים המים והשפכים למכל הפלסטיק. מנוע, משאבה ,ומרסק מופעלים ברגע שמפלס המים במכל עולה. המוצקים מרוסקים על ידי הסכין ומסולקים בעזרת המשאבה דרך צינור "1.

    המכל אטום לריחות וניתן לחבר אליו גם כיור, מקלחת ו/או אמבטיה ללא כל הכנה נוספת. עם המשאבה הסניטרית סאני ספליט אין צורך בבור ביוב הכולל משאבה לביוב ולוח פיקוד. התקנת המשאבה הסניטרית מתבצעת על הרצפה, אין צורך לשבור מרצפות וקרמיקה.

    המשאבה הסניטרית סאני ספליט היא יחידה הכוללת אסלה, ניאגרה, ומשאבה עם מרסק שמחוברים על ציר אחד למנוע והוא מותקן מאחורי האסלה בתוך מיכל פלסטי אטום לריחות, תפקיד המשאבה הסניטרית הוא לסלק שפכים מתוך המיכל למערכת הביוב החיצוני, עד לגובה של 6 מטר או למרחק אופקי של עד 50 מטר.

    ניתן לחבר למשאבה הסניטרית כיור, מקלחת , או כל אביזר אחר, המשאבה הסניטרית מופעלת אוטומטית כאשר מורידים את המים ופעולתה נפסקת בסיום פעולת המשאבה.

    למשאבה הסניטרית יש מערכת אל-חוזרת בכל כניסה ויציאה.

    מכירה והתקנה של משאבות סניטריות בצורה מקצועית ונכונה ע"י בעלי מקצוע שהוסמכו לכך ע"י היבואנים חשוב להתאים את המשאבה הסניטרית למספר נקודות הניקוז שרוצים:

    • לניקוז של אסלה , כיור, אמבטיה , אגנית ומכונת כביסה יש לחבר משאבה סניטרית בעלת כושר ניקוז של 49 ליטר לדקה.
    • לניקוז אסלה וכיור יש לחבר משאבה סניטרית בעלת כושר ניקוז של 49 יטר לדקה.
    • לניקוז של אסלה , כיור, ואגנית יש לחבר משאבה סניטרית בעלת כושר ניקוז של 35 ליטר לדקה.
    • לניקוז של אסלה וכיור יש לחבר משאבה סניטרית בעלת כושר ניקוז של 35 ליטר לדקה.
    • לניקוז של מדיח כלים , מכונת כביסה , אמבטיה , כיור, בידה , אגנית , ובידה , יש לחבר משאבה סניטרית בעלת כושר ניקוז של 81 ליטר לדקה

    חשוב לציין שאת הסאניספליט אפשר להתאים למגזר הדתי – חרדי באישור מכון צומת והמכון המדעי טכנולוגי להלכה של הרב לוי יצחק הלפרין