תנו לנו לחזור אליכם! מלאו פרטים או חייגו: 052-575-6619

    חייגו: 052-575-6619

    התקנת אסלה

    אסלה היא פריט חשוב בכל הנוגע לאיכות החיים ולנוחות השימוש היומיומית, שגם משפיע רבות על עיצוב החלל בחדר אליו אפילו המלך הולך רק לבדו.

    ב'מעיין שירותי אינסטלציה' מציעים שירותי התקנת אסלה מקצועיים, בהובלתו של זאב פוקס, אינסטלטור מומחה ומורשה מטעם משרד העבודה, שהוא גם קבלן רשום ברשם הקבלנים, ובעל למעלה מ-25 שנות ניסיון.

    פנה אלינו עכשיו לייעוץ מקצועי ללא עלות!

    מחפשים מתקין אסלות מקצועי?

    צלצלו עכשיו! 052-575-6619

    או שלח לנו את הפרטים שלך ואנחנו נחזור אליך

      גלול מטה גלול מטה

      סוגים של אסלות ושיטות התקנה

      בין אם אתם מחפשים התקנת אסלה סמויה גרואה או של כל יצרן אחר, התקנת אסלה תלויה מחיר טוב ועבודה ברמה בלתי מתפשרת – אצלנו תמצאו מענה מקצועי ומתקינים קפדניים ומקצוענים.

      לפניכם סוגי האסלות העיקריים שאנו מתקינים:

      • אסלה מונובלוק – בה ניאגרה מונחת על האסלה.
      • אסלה רגילה – בה מתקן הניאגרה תלוי על הקיר, בגובה נמוך או גבוה.
      • אסלה בסגנון רטרו: אסלה בה הורדת המים מתבצעת על ידי משיכה בשרשרת, כפי שהיה פופולארי פעם וחוזר לאופנה כיום.
      • אסלה בעלת ניאגרה סמויה – בה מתקן הניאגרה סמוי, האסלה תלויה על הקיר, ולוח הלחצנים מוטמע בתוך הקיר.
      • אסלות במידות ובגובה המותאמים לילדים.
      • אסלות אנטי-ונדליזם: אסלות מאלומיניום בלתי שביר, המותקנות במבנים ציבוריים.
      • אסלה בשירותים המונגשים לנכים ולבעלי צרכים מיוחדים – בהתקנה ובתוספת אביזרים העונים על דרישות התקן.
      • אסלה מזרחית: או בכינויה הרווח 'בול פגיעה', מצויה בעיקר במקלטים, ובמידת הצורך ניתן להחליפה לאסלת ישיבה נוחה יותר.

      השירות שלנו

      אצלנו לא מתפשרים על איכות העבודה! בין אם מדובר באסלה תלויה התקנה סמויה או רגילה – אנו נתקין את האסלה שבחרתם בקפדנות בלתי מתפשרת לתוצאה מושלמת לשביעות רצונכם המלאה.

      זאת, תוך הקפדה על כל התקנים שנקבעים על ידי היצרן ומכון התקנים, לגבי גובה האסלה (המשתנה בין שירותי מבוגרים, ילדים ונכים), והיבטים רבים נוספים בעבודה.

      עבודה תקנית ומוקפדת חיונית כדי למנוע נזקים לצנרת, לקרמיקה ולקירות, מפגעים בטיחותיים או פסילה ואי קבלת טופס ארבע לבית, בעקבות היעדר עמידה בתקנים.

      רק אינסטלטור מנוסה ומורשה מטעם משרד העבודה, כמו זאב פוקס ואנשי צוותו המיומנים, ידע להתקין את האסלה במקצוענות ובמיומנות, תוך עמידה מלאה בתקינה.

      התקנת אסלה סמויה

      בעשורים האחרונים, סגנון מינימליסטי ותועלתני היה פופולרי יותר בעיצוב פנים חדרי אמבטיה. טכניקה זו מספקת יתרונות נוספים ויש לה סיבות משכנעות לשימוש. אסלות רגילות הן כבר נחלת העבר, כדאי לשקול התקנת אסלה סמויה בעת שיפוץ חדר אמבטיה קיים או בניית חדר רחצה חדש. במיוחד כאשר מדובר על חלל קטן, מעצבים רבים ישקלו להשתמש ביתרונות של אסלה סמויה, הרי, זה בדיוק תפקידה- היא פותחת את חלל החדר ונותן רושם של יוקרה בחדר האמבטיה. התקנת אסלה נסתרת דורשת מיומנות של מומחים בעלי ניסיון. במקרה זה יש לפנות לשירותיהם של חברת המעיין שירותי אינסטלציה, בעלי הסמכה של משרד העבודה.

      מה היתרונות של התקנת אסלה סמויה?

      אסלה סמויה היא אסלה שמיכל המים שלה נסתר בתוך הקיר. עבור דירות רבות שירותים נסתרים הם אופציה חוסכת מקום. למיכל הדחה נסתר בתוך הקיר יש יתרונות רבים. הנה כמה מהטיעונים הנפוצים יותר בעד הסתרת מיכל המים.

      • חלל נוסף: אסלה סמויה, מובנת בקיר, מפנים הרבה מקום בחדר האמבטיה שהיה נלקח על ידי מיכל הדחה רגיל.
      • עמידות לאורך זמן: מיכלי המים הנסתרים מצוידים בטכנולוגיה חדישה וחלקים פונקציונליים כדי להבטיח פעולה חלקה לאורך זמן. המיכל נסתר מאחורי קיר, מה שמקשה על הגעה ותיקון במקרה של תקלה או החלפה. באופן דומה, לא ניתן למלא את המיכל באופן ידני במקרה של מחסור במים או בעיה אחרת המונעת שטיפה. במקרה זה חשוב לפנות לשירותיו של אינסטלטור בעל ניסיון רב בתחום אסלות סמויות.
      • עיצוב יוקרתי: התקנת אסלה סמויה היא הסטנדרט ברוב מתחמי הדירות היוקרתיים בשל העיצוב היעיל והאסתטיקה העכשווית שלו.
      • תחזוקה מינימלית: באסלות אלו ישנו מנגנון חדשני אשר עוזר להפחית את ההוצאות התפעוליות על ידי חיסכון במים.

      האם אסלה סמויה מתאימה לכל חדר אמבטיה

      התקנת אסלה סמויה היא שלב חשוב בשיפוץ חדר האמבטיה שלכם שכן היא משפיעה הן על האסתטיקה והן על הפרקטיות של השטח. זה הוא פתרון חוסך מקום, אסתטי וניתן להתאמה אישית המתאים בצורה מושלמת למגמות העיצוב העכשוויות. כדי שאסלה נסתרת תשתלב באופן מושלם בעיצוב של חדר האמבטיה שלכם, צרו קשר עם זאב פוקס, אינסטלטור מוסמך על ידי משרד העבודה, בעל ניסיון רב של מעל 25 שנה.