תנו לנו לחזור אליכם! מלאו פרטים או חייגו: 052-575-6619

    חייגו: 052-575-6619

    התקנת כלים סניטריים

    משפצים את חדר הרחצה? בונים חדר אמבטיה בבית חדש?

    ב'מעיין שירותי אינסטלציה' צוות מקצוענים המתמחים בהתקנת כלים סניטריים, בהובלתו של זאב פוקס, אינסטלטור מומחה ומורשה מטעם משרד העבודה, שהוא גם קבלן רשום ברשם הקבלנים ואשר צבר למעלה מ-25 שנות ניסיון.

    פנה אלינו עכשיו לייעוץ מקצועי ללא עלות!

    הצינור דולף? הביוב גולש?

    אל תיבהל! לזאב צלצל! 052-575-6619

    או שלח לנו את הפרטים שלך ואנחנו נחזור אליך

      גלול מטה גלול מטה

      השירות שלנו

      אצלנו אין עיגול פינות, והעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר, בקפדנות בלתי מתפשרת.

      אנו יודעים שהכלים הסניטריים חייבים להיות מותקנים על פי כל התקנים שנקבעים על ידי היצרן ומכון התקנים, לגבי גובה הכלים הסניטריים והיבטים רבים נוספים בעבודה.

      חשוב להתקין את הכלים הסניטריים כהלכה, על מנת להימנע ממצבים כמו כיור נמוך או גבוה מידיי שגורם למים להתיז ממנו, נזקים עתידיים לצנרת ולקירות, מפגעים בטיחותיים וקשיים בקבלת טופס ארבע לבית על רקע אי עמידה בתקנים.

      רק אינסטלטור מוסמך מטעם משרד העבודה ומנוסה כמו זאב פוקס ואנשי צוותו המקצועיים, ידעו להתקין את הכלים הסניטריים במיומנות תוך עמידה מלאה בתקינה.

      סוגים של כלים סניטריים ושיטות התקנה

      ב'מעיין שירותי אינסטלציה' מתקינים את כל סוגי הכלים הסניטריים, לרבות כיורים מכל הסוגים, ניאגרות סמויות וגלויות, אסלות למבוגרים, ילדים ולציבור הנכים, לשימושים ביתיים וציבוריים, אמבטיות על רגליות, מונחות או מוטמעות ברצפה.

      לכל סוג ודגם של כלים סניטריים, הצוות המקצועי שלנו מתאים את שיטת ההתקנה האופטימלית, תוך הקפדה יתרה על איכות העבודה, רמת הגימור ועל עמידה מלאה בתקנים של היצרן ושל מכון התקנים.